19 Nisan 2012 Perşembe

Bir Tutam Nane


Yeni bir reklam kampanyası mı düşünüyorsunuz? Yeni bir stratejiye mi ihtiyacınız var? Araştırmalar gösteriyor ki, dışarıdan birinin yeni bir fikir oluşturmada olumlu etkileri oluyor.

Farklı bir sektörden veya sosyal statüden birinin dahil edildiği ekipler daha iyi kararlar verebiliyorlar.

Dışarıdan gelen kişinin varlığı bile mevcut kadronun “rahat alanından” çıkmasına sebep veriyor. Biz bize yapılan bir toplantıdan, izlendiğiniz bir toplantı şekline geçiyor durum.

Iyi haber ise, dışarıdan katılacak kişinin bir guru ve pahalı bir danışman olması gerekmiyor, önemli olan bu kişinin mevcut ekipten belirgin farkları olması, erkek grup için bayan, reklamcı ekibin içine mühendis veya stajyer olabilir...

Bu kişinin çok konuşması veya fikir dolu olması da şart değil. Varlıkları bile mevcut takımın daha güçlü düşünmesini sağlıyor.
Bu da ekiplerin ne kadar geniş yelpazede oluşturulursa o kadar başarılı olacağını ortaya koyuyor.

Mevcut tarifin içine bir tutam nane atın ve görün sonuçları!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder